Bel ons:
+31 (0)85-2733790
Facebook
Instagram
Nederland
Zoek uw uitje
Alle uitjes
Noord-Holland
Alkmaar
Amsterdam
Bergen
Bussum
Callantsoog
Den Burg
Den Helder
Egmond
Enkhuizen
Haarlem
Hilversum
Hoorn
Medemblik
Naarden
Purmerend
Schagen
Volendam
Zaandam
Zandvoort
Gelderland
Apeldoorn
Arnhem
Culemborg
Doesburg
Doetinchem
Ede
Geldermalsen
Groenlo
Harderwijk
Nijmegen
Tiel
Wageningen
Winterswijk
Zaltbommel
Zutphen
Zuid-Holland
Alphen a/d Rijn
Brielle
Delft
Den Haag
Dordrecht
Gorinchem
Gouda
Leiden
Leidschendam
Noordwijk
Oud-Beijerland
Rotterdam
Scheveningen
Schiedam
Schoonhoven
Zoetermeer
Groningen
Groningen
Flevoland
Almere
Lelystad
Urk
Noord-Brabant
Bergen op Zoom
Breda
Den Bosch
Deurne
Eindhoven
Helmond
Heusden
Oss
Roosendaal
Tilburg
Utrecht
Amersfoort
Driebergen
Leerdam
Oudewater
Rhenen
Utrecht
Veenendaal
Vianen
Wijk bij Duurstede
Woerden
Zeist
Overijssel
Deventer
Enschede
Hardenberg
Hengelo
Kampen
Ommen
Zwolle
Drenthe
Assen
Coevorden
Emmen
Hoogeveen
Meppel
Friesland
Dokkum
Drachten
Franeker
Harlingen
Leeuwarden
Lemmer
Sneek
Limburg
Heerlen
Maastricht
Roermond
Sittard
Valkenburg
Venlo
Venray
Weert
Zeeland
Goes
Middelburg
Veere
Vlissingen
Zierikzee
bedrijfsuitjes
Personeelsuitjes
Type uitjes
Workshops
Teambuilding
Familiedag
Vrijgezellenfeest
Internationaal
België
Duitsland
Engeland
Oostenrijk
Reserveren
Over ons
Referenties
Partners & links
Kwaliteit
Trees for all
Klachtenformulier
We organiseren onze arrangementen zorgvuldig en met veel plezier. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. We waarderen het dat u ons dit meedeelt. U kunt ervan op aan dat gegronde klachten netjes afgehandeld worden en intern gedegen geëvalueerd worden. Natuurlijk zullen we ons uiterste best doen om herhaling te voorkomen. U kunt een klacht indienen tot maximaal een week na uw arrangement. Het klachtenformulier dient ingevuld te worden door de persoon die de reservering bij ons heeft gedaan. Na het indienen van het formulier sturen we u een ontvangstbevestiging, en krijgt u binnen twee weken een inhoudelijk reactie. We hebben u erop gewezen dat we tijdens het gehele arrangement bereikbaar zijn voor vragen en/of opmerkingen. Als u hier op de dag zelf geen gebruik van heeft gemaakt, kunnen we klachten die we (in overleg met onze partners) direct hadden kunnen oplossen achteraf niet meer in behandeling nemen.
Naam bedrijf/organisatie
*
Naam contactpersoon
*
E-mail contactpersoon
*
Datum uitje
*
Stad uitje
*
Soort arrangement
*
Heeft u alle onderdelen van uw arrangement kunnen doen?
*
Ja
Nee
Wat is uw klacht inhoudelijk?
*
Heeft u tijdens uw uitje al telefonisch contact met ons gezocht?
*
Ja
Nee
Wat was de uitkomst van dit gesprek?
*
Heeft u uw klacht ter plaatse aangegeven bij de spelleiding, gids of horecagelegenheid?
*
Ja
Nee
Waaruit bestond de inspanning van deze partij om de situatie te verhelpen?
*
Was u – volgens het tijdschema in de door ons verstuurde bevestiging - op tijd bij alle locaties?
*
Ja
Nee
Heeft u ons hiervan op de hoogte gebracht?
*
Ja
Nee
Is hier een toezegging uit voortgekomen? Zo ja; welke?
Wat zou u zelf als oplossing zien voor deze klacht?
*